Covid19

Des de l’inici de la pandèmia hem estat treballant de valent per què el nostre establiment ofereixi les millors condicions d’higiene y desinfecció, seguint les normatives establertes per aquest fet.
Informació actualitzada el 10 de Gener de 2022

A l’Hotel Parc sempre ens hem pres molt seriosament la higiene i cura del nostre establiment. Ara, arran de la irrupció del virus SARS-cov2, ens veiem amb la obligació, com a hotel familiar que som, de vetllar i garantir la seguretat tant de clients i amics com del nostre personal. És per això que ens mantenim en constant contacte amb diferents organitzacions i proveïdors del sector per tal d’implementar les mesures correctes d’higiene i desinfecció, tant per preparar l’hotel per la propera obertura com pel manteniment constant del mateix (higienització dels espais comuns, habitacions, zona de buffet,…) en definitiva, tots els espais susceptibles de pas de clients i personal. És per aquest motiu que:

· Ens hem format sobre els conceptes fonamentals d’higiene i seguretat, tant per nosaltres com pels propis clients. La formació del nostre equip inclou: promoure i incentivar un bon rentat de mans, conèixer els protocols en higiene i desinfecció de cada espai, la sensibilització dels treballadors envers els clients, així com l’elaboració de circulars internes amb informació actualitzada sobre tot allò que sigui d’interès per fer una millor atenció i desinfecció de l’establiment.

· Els protocols que regeixen la neteja de l’establiment estan actualitzats i seguim en contacte amb els nostres proveïdors de productes de neteja, per tal d’assegurar-nos que les desinfeccions de les habitacions i espais comuns es realitzin correctament i amb les mesures de protecció adequades, tant pels treballadors com pels clients:

1) en espais comuns, s’ha augmentat la freqüència de neteja i desinfecció, posant especial atenció als llocs on hi sol haver més contacte (taulell de recepció, ascensors, baranes de les escales, poms de les portes, banys, zones comunes,…).

2) a les habitacions, es fa especial atenció en la neteja i desinfecció un cop els clients han acabat la seva estada i abans que entrin els següents. Es posarà especial atenció als llocs de contacte freqüent com ara interruptors i manetes.

3) en espais reservats al personal de l’hotel, i espais de treball, s’ha augmentat la freqüència de neteja i desinfecció i ens hem centrat sobretot en les zones on hi sol haver més contacte (vestuari del personal, cuina, escales de servei…).